Wspomnienie wzięte ze snu

Śniła mi się nieszczęśliwy wypadek lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem wrak samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony natomiast było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję dodatkowo przeżyłem poruszenie, ponieważ był w ową stronę prezentowany precyzyjnie taki już sam sytuacja, jaki widziałem we śnie. Jak owo się mogło wichrzyć się?Śpiąc, macie dojazd aż do innych wymiarów również czasów. Ty zobaczyłeś faktyczny stan rzeczy, aż do którego przyczepiony był potworny bagaż wzruszający, wobec tego przejąłeś wymiary uczuć osób biorących wewnątrz nim udział. Dlatego zapamiętałeś wsio tak wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi plus inne klęski żywiołowe wewnątrz chwili, gdy faktycznie mają miejsce. Gdy naprawdę się dzieje, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój strzyga opuszcza twoje zgromadzenie również udaje się z misją ratunkową, by wesprzeć tym, którzy umarli, oraz iżby pocieszyć ocalałych. Budzisz się zrezygnowany, ponieważ nader mocno pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci dotychczasowy małe, niekiedy śniło mi się, iż w środku domu wybuchał pożar, tudzież ego negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie ściśle mówiąc miało pozycja wewnątrz twoim poprzednim wcieleniu, i namiętność paniki przenigdy negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci uprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju sen równocześnie uwalnia odsetek zablokowanych emocji a pomaga wyzwolić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się sprawa ewentualnie tragedia, co mogę zrobić?Możesz istnieć wewnątrz stanie kogoś ostrzec, toż ta jednostka przypadkiem nie wciąć twoich słów poniżej uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo plus asystent na rzecz ofiar. Otaczaj całe wydarzenie światłem i poproś anioły o prawa ręka do wnętrza bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc do tej pory niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł aż do mnie młodzik mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie dodatkowo czułam, że owo właśnie należący do mnie syn. Powiedział, iż u niego całość do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając do wnętrza duchu, twój potomek męski dorastał wraz z tobą natomiast twoją rodziną. Jego psyche wybrała ów rozwiązanie doświadczania zaś wzrostu, zamiast życia wewnątrz ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą w dniu dwunastych urodzin, żeby zawarować cię, iż wszystko u niego w porządku.Miałam aborcję, oraz później poroniłam zaś czasami śni mi się duet dzieci bawiących się radośnie do wnętrza ogrodzie. Czy mogą być owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli w rzeczy samej, to wewnątrz jaki rodzaj mogę im przynieść ulgę?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie w snach, żeby budzić wspomnienia ci, iż wszystko u nich w środku porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą zaś rozwijają się, do wnętrza miarę jakim sposobem ty dodatkowo twoja klan uczycie się również doświadczacie. Bardzo im pomożecie, gdyby potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, zawiesić na choince bombkę lub sadzić kwiat do wnętrza ich imieniu, sprawiając, iż poczują członkostwo do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi również wznosząc zbytnio nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała panienka także powiedziała, jak ma na reputacja oraz iż jest moją córką. Czyż to nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej opinia, które zdradziła mi we śnie.Tak, to realnie cudowne. Musiałaś egzystować niezmiernie otwarta dodatkowo wrażliwa, po tym jak córeczka miała ewentualność nawiązania spośród tobą w taki sposób żywego i wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niezwykle ważna dodatkowo przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj reputacja przekazywane jest spośród umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy zwyczajowo dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią bądź negacja logiczna chcą się z nimi w danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości przy użyciu krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wręczyć twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora w poprzek przemienianie zasób wiedzy lub uczuć w środku przypowieść, grę słów lub metaforę, które możesz po pewnym czasie rozszyfrować.W który tryb mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda detal twojego snu to niejaki dziedzina ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości bycie każdej tej części, tudzież dodatkowo słyszysz ją zaś wysłuchujesz, co ma do przekazania, niebawem znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie a duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę utrzymywać się przeciwdziałanie na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi rozstrzygnięcie jak najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu zaś przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się za jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat właściwie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mrowie pieniędzy, których negacja logiczna była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej do tej pory pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jakkolwiek w przyszłości powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na wykonanie pracy dodatkowo dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana oraz oszukana, plus wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, to znaczy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, lub też odczepić całą tę kulę i ciąg, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które wyjście było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który działanie wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, że pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, niemniej jednak może nic bardziej błędnego tworzyłam relację poświęcenie–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca pyskówka: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w ową stronę pójść natomiast je usunąć.Zinterpretowałam owo no tak: Muszę skasować zadłużenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom zbytnio rękojmia mi nie inaczej kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I no, natomiast nie. Niektórzy zasoby ludzkie mają duże zdolności parapsychiczne dodatkowo mogą nastawić się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele z nich wydaje się jasnych plus oczywistych, owo różni siła robocza postrzegają rzeczy do wnętrza wyróżniający się sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje tudzież przekonania. Bezpieczniej będzie zachęcić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają to samo opatrywanie sygnaturą na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co wiadomy alegoria oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest postanowienie koszmarów zaś dlaczego ręce do pracy je mają? Co jest dozwolone spośród tym uczynić?Koszmar w szeregu przypadków wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które wielokrotnie tłumione są odkąd niezwykle długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała obszar w czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie w innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbytnio bezradny lub schorzały, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże za każdym jak jeden mąż, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odtworzenie do wnętrza myślach takiego snu, pod jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się wigor stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada spełnić te uczucia wewnątrz taki wybieg, w który negacja logiczna jest dozwolone było tego zmajstrować w czasie, gdy było się no bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, że poprzednio od chwili długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza przypadkiem istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać każdorazowy dopuszczenie aż do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą bez ograniczeń wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy w większości wypadków dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też nie chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od chwili świadomości wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje spudłować cenzora w poprzek przemienianie zasób wiedzy lub uczuć w środku narracja, grę słów lub metaforę, które możesz odtąd rozszyfrować.W który rodzaj mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda frakcja twojego snu owo dowolny przejaw ciebie, przekazujący nowina, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości obecność każdej tej części, zaś także słyszysz ją również wysłuchujesz, co ma do przekazania, na dniach znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie zaś duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę zdobyć reperkusje na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi podejście jakim sposobem najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu dodatkowo przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek w środku jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, iż negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat względnie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mrowie pieniędzy, których negacja logiczna była w środku stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej do tej pory pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, lecz odtąd powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na ukończenie pracy również dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana zaś oszukana, również wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azali powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czyli też odczepić całą tę kulę tudzież etap, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wydanie było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, iż pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, toż przypadkiem dopiero tworzyłam relację datek–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca estrada: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę tam pójść tudzież je usunąć.Zinterpretowałam owo no tak: Muszę pozbyć się cargo finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom w środku rękojmia mi no kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I nie inaczej, a nie. Niektórzy populacja mają duże zdolności parapsychiczne a mogą uregulować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych zaś oczywistych, owo różni ludność postrzegają rzeczy do wnętrza różny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania zaś przekonania. Bezpieczniej będzie zainspirować śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają to samo wymowa dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pamiętać, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co wiadomy symbol oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest cel koszmarów oraz dlaczego zbiorowość ludzka je mają? Co wolno spośród tym sprawić?Koszmar w szeregu przypadków wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które wielokrotnie tłumione są od chwili bardzo długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbyt bezsilny lub bezbronny, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże wewnątrz każdym łącznie, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie umieć w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie w środku myślach takiego snu, u jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się zakres stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba wynagrodzić te uczucia w środku taki wybieg, do wnętrza kto negacja logiczna wolno było tego skonstruować do wnętrza czasie, jak było się w rzeczy samej bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż przedtem odkąd długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce utrzymywać się uwolniona.Straszny spanie prawdopodobnie istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać sztywny wjazd do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, że mogą dowolnie przewyższać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Buddyzm na ZachodzieOd początków XIX wieku dynamicznie rozwijało się potrzeba ludzi Zachodu buddyzmem. Po drugiej wojnie światowej co chwila więcej ludzi zaczęło ciekawić się buddyzmem. Stopniowo buddyjskie metody pracy spośród umysłem zadomowiły się w zachodniej kulturze. Równocześnie dużo kulturowych naleciałości a rytuałów, niezwiązanych z samymi naukami Buddy, ustąpiło miejsca w wyższym stopniu przejrzystemu stylowi praktyki. Dzisiaj wewnątrz niektórych państwach, np. we Francji, nauki dalej przekazywane są w zasadzie na mocy mnichów dodatkowo mniszki, oraz wewnątrz krajach niemieckojęzycznych a słowiańskich szeroko rozprzestrzenia się buddyzm świecki.Z kolei wewnątrz Stanach Zjednoczonych występują różne formy mieszane. Buddyzm świecki daje traf zintegrowania nauk spośród codziennym życiem. Pogląd plus dumanie poparte działaniem sprawiają, że buddyjska praktyka staje się wewnątrz raz po raz większym stopniu częścią życia. Praktyka buddyjska polega na medytacji formalnej, jednakowoż zaś na zastosowaniu buddyjskiego podejścia wewnątrz życiu codziennym.Dzisiaj wewnątrz Europie przede wszystkim dynamicznie rozwija się buddyzm Diamentowej Drogi linii Karma Kagyu. W 1972 roku XVI Karmapa Rangdziung Rigpe Dordże dowódca Karma Kagyu w środku Tybecie poprosił swoich zachodnich uczniów Lamę Ole Nydahla oraz Hannah Nydahl, aby zaczęli kształcić buddyzmu wewnątrz Europie. Od tego czasu Lama Ole Nydahl podróżuje po świecie z wykładami oraz prowadzi kursy medytacyjne. Hannah Nydahl, do swojej śmierci do wnętrza 2007 roku, wspierała pracę męża. Jako tłumacz z języka tybetańskiego na angielszczyzna, duński i język niemiecki współpracowała spośród najwyższymi tybetańskimi nauczycielami linii Karma Kagyu, przekładając teksty dotyczące buddyjskiej filozofii oraz wszystkie teksty medytacyjne używane dzisiaj w czasie praktyki. Przekazywane poprzez Lamę Ole Nydahla a Hannah Nydahl nauki Buddy no tak głęboko zainspirowały ludzi, że dzień dzisiejszy spotykają się, iżby społem studiować oraz dumać w środku nad 600 ośrodkach wewnątrz 44 krajach na świecie. Ośrodki te opierają się na przyjaźni także idealizmie, i funkcjonują za pomocą dobrowolnej pracy zaangażowanych w środku ich rozszerzenie ludzi. W niektórych krajach buddyzm Diamentowej Drogi linii Karma Kagyu funkcjonuje w obrębie stowarzyszeń w innych, takich jako Polska, ma stan prawny związków wyznaniowych.Buddyzm jest jedną z głównych religii świata, zarówno pod spodem względem zasięgu geograficznego jako natomiast wpływu socjo- kulturowego. Chociaż jest największą religią „Wschodu”, to jednak staje się coraz popularniejsza w świecie „Zachodnim.” Jest wyjątkową religią jeśliby chodzi o jej zasady, tymczasem ma niemało wspólnego spośród hinduizmem, do wnętrza obydwu albowiem naucza się o karmie (etyce przyczynowo- skutkowej), maji (iluzoryczności natury otaczającego świata) oraz samarze (cyklu reinkarnacji). Buddyści wierzą, że ostatecznym celem życia jest dokonanie „przebudzenia.” Założyciel buddyzmu, Siddhartha Guatama, urodził się wewnątrz królewskiej rodzinie w środku Indiach około 600 r. przed Chrystusem. Opowieści o przedtem głoszą, iż żył w środku luksusie, w separacji od czasu otaczającego go świata zewnętrznego. Jego rodzice pragnęli zachować go od wpływu religii oraz bólu także cierpienia. W niedługim jednak czasie wyruszył prócz granice pałacu królewskiego i zobaczył: starego człowieka, chorego człowieka oraz zwłoki. Czwarty wizja dotyczył spokojnego ascetycznego mnicha (takiego, który wyparł się luksusu także komfortu). Widząc zimna krew tego mnicha, postanowił że w pojedynkę zostanie mnichem. Porzucił egzystencja do wnętrza dostatku plus bogactwie, aby w ascetycznym życiu wynaleźć „oświecenia”. W praktykach ascetycznych (umartwianiu się) oraz intensywnej medytacji był niezwykle wytrwały. Stał się liderem między swoich rówieśników. Punktem zwrotnym do wnętrza jego życiu była pewna znacząca decyzja. Postanowił „spełnić” się jedną miską ryżu dodatkowo przysiąść pod drzewem figowym (nazywanym także drzewem Bodhi), by kontemplować dotąd aż osiągnie „przebudzenie”, lub umrze próbując tego dokonać. Mimo całego mozołu oraz pokus następnego poranka, osiągnął przebudzenie. Stąd też, zdobył sławę tzw. „przebudzonego” albo „Buddy.” Wykorzystał zdobyte doświadczenia natomiast rozpoczął nauczanie swoich mnichów- naśladowców, z którymi w tym momencie w owym czasie zdobył obszerny rozgłos. Pięciu jego rówieśników stało się jego pierwszymi uczniami. Co odkrył Guatama? Przebudzenie jest gdzieś „wewnątrz pół- luby”, ani wewnątrz luksusowym zaspokojeniu ani do wnętrza umartwianiu samego siebie. Poza tym, odkrył garść co zostało określone jako „Cztery Szlachetne Prawdy”- 1) Aby mieszkać trzeba przymykać oko (Dukha), 2) Cierpienie wynika spośród pragnienia (Tanha azali „przywiązania”), 3) Każdy prawdopodobnie zniknąć cierpienia podczas jak usunie oddanie oraz 4) Jest to możliwe gdy podążasz Szlachetną Ośmiostopniową Ścieżką. Ta Szlachetna Ośmiostopniowa Ścieżka dotyczy 1) poglądu, 2) postanowienia, 3) mowy, 4) działania, 5) życia (bycia mnichem), 6) dążenia (godnie skierowane poczynania), 7) skupienia, 8) medytacji.Za tymi wyszukanymi naukami stoją nauki znane wewnątrz hinduizmie: reinkarnacja, karma, maja, plus trend postrzegania rzeczywistości jako panteistycznej. Buddyzm oferuje ponadto złożoną teologię bóstw również istot wywyższonych. Rozumienie istoty boga w buddyzmie, również jakim sposobem plus wewnątrz hinduizmie, z trudem jest opisać. Niektóre odłamy buddyzmu wolno zdawać sobie sprawę w środku ateistyczne, za owo inne zbytnio panteistyczne, oraz w dalszym ciągu inne w ciągu teistyczne, np. Szkoła Czystej Krainy (tłum. częściej jako Szkoła Czystej Ziemi). Klasyczny buddyzm jednak zdaje się ani mru mru! do wnętrza kwestii rzeczywistości istot nieskończonych, dlatego uważany jest zbytnio prąd ateistyczny. Buddyzm dzień dzisiejszy jest raczej twardo zróżnicowany. Aczkolwiek istnieją dwaj główne szkoły Theravada natomiast Mahajana. Theravada jest formą monastyczną, która skupia się na całkowitym przebudzeniu zaś nirwanie na rzecz mnichów, w toku kiedy buddyzm Mahajana rozpościera swój cel przebudzenia na detal laicką- osoby nie będące mnichami. W tych kategoriach jest dozwolone wyszperać kilka odłamów, m.in. Tendai, Vajrajana, Nichiren, Singon (Shingon), Czystą Ziemię, Zen, Rjobu. Dlatego ważne jest, by osoby które nie pochodzą spośród kręgów buddyjskich oraz chcą połapać się buddyzm, nie skupiały się na szczegółach każdej konkretnej szkoły buddyjskiej, ponieważ każda spośród nich opiera się na klasycznym, historycznym buddyzmie. Budda nigdy negacja logiczna uważał siebie w środku boga ani innego rodzaju boską istotę. Określał siebie względnie jako „drogę- obmycia” na rzecz innych. Dopiero po jego śmierci został wyniesiony aż do postaci boga z wykorzystaniem niektórych swoich naśladowców, niemniej jednak nie wszyscy postrzegają go w ten sposób. W chrześcijaństwie jednak, co jest zgoła powiedziane wewnątrz Biblii, Jezus jest Synem Bożym (Ew. Mateusza 3.17: „I oto rozległ się zdanie spośród nieba: Ten jest Syn mój umiłowany, którego sobie upodobałem) oraz to, iż On zaś Bóg są jednym (Ew. Jana 10.30). Nikt w ten rodzaj owszem negacja logiczna prawdopodobnie obliczyć siebie, bądź mieć się na baczności siebie zbyt chrześcijanina bez wyznania wiary w Jezusa jako Boga. Jezus nauczał, że On jest drogą, i negacja logiczna jednym spośród tych którzy wskazują drogę; czytamy w Ew. Jana 14.6: „Ja jestem sposób, zgodność z rzeczywistością dodatkowo życie. Nikt nie przychodzi do Ojca na kształt dopiero za pośrednictwem mnie.” Do śmierci Guatamy, buddyzm miał wielki wpływ na Indie; trzy tysiące lat potem, buddyzm objął większą ilość Azji. Pisma oraz historie opisujące Buddę zostały spisane w przybliżeniu czterysta lat po jego śmierci.W buddyzmie przekroczenie jest najczęściej rozumiany jako ignorancja. A jako że uważany jest jako „błąd porządny”, to sam jeden okoliczności w którym występuje „zło” oznacza to ”dobro” jest niemoralne. Karma rozumiana jest jako naturalna balans również negacja logiczna wynika z przymusu. Natura negacja logiczna ma wartości moralnej; w następstwie tego też, pasza negacja logiczna jest kodem moralności, natomiast zły uczynek nie jest gruntownie niemoralny. Stąd też, możemy oznajmić, do wnętrza zagadnienie nauczania buddyjskiego, polski błąd nie jest kwestią moralności, gdyż nie jest owo dogłębnie własny błąd, negacja logiczna jest też naruszeniem relacji międzyludzkiej. Konsekwencje takiego rozumienia grzechu są tragiczne. Dla buddysty przekroczenie przypomina w wyższym stopniu faux pas się, niż sprzeciwienie się świętemu Bogu. Takie odczytanie grzechu negacja logiczna współgra spośród wrodzoną świadomością moralną, która uświadamia człowiekowi, że zostanie potępiony w ciągu swój zły uczynek przed świętym Bogiem (Rzymian 1-2). Skoro grzech traktowany jest jako błąd, który negacja logiczna dotyczy konkretnej osoby a który być może być naprawiony, toteż buddyzm nie przyjmuje podstawowej doktryny chrześcijańskiej dotyczącej zdeprawowania. Biblia mówi nam, iż zły uczynek człowieka jest problemem dotyczącym wieczności, niesie wieczne konsekwencje. W buddyzmie nie ma potrzeby Zbawiciela, który uratowałby ludzi odkąd potępienia grzechu. Dla chrześcijan Jezus jest jedynym sposobem uwolnienia się spod wiecznego potępienia. Dla buddysty pozostaje właśnie etyczne byt zaś kontemplacja, które mają dać w wyniku ludzi do osiągnięcia nadziei przebudzenia również całkowitej Nirvany. Bardziej jednak prawdopodobne jest to, iż każda spośród tych osób będzie musiała przekroczyć kilka reinkarnacji tak aby spłacić zakumulowany zobowiązanie karmy. Dla prawdziwych naśladowców buddyzmu, kult jest filozofią moralności dodatkowo etyki, zawartej wewnątrz życiu przy użyciu umartwianie własnego ego. W buddyzmie, realia jest bezosobowa również niezwiązana relacjami; za pośrednictwem co pozbawiona jest miłości. Nie przeciwnie Bóg postrzegany jest jako iluzja, samodzielnie wina uznawany jest jako błąd odarty znaczenia moralnego, tudzież postrzeganie rzeczywistości materialnej- maja („iluzja”), sprawia iż własne „ja” traci znaczenie. Osobowość sama w środku sobie staje się iluzją. Gdy zapytamy w jaki sposób powstał kula ziemska, kto/ co stworzył(o) kosmos, Budda negacja logiczna wypowiedziałby się, gdyż do wnętrza buddyzmie negacja logiczna ma początku ani końca. Zamiast tego, jest chroniczny ciąg narodzin także śmierci. Ktoś spytałby zatem jaka Istota stworzyłaby nas do życia, znoszenia istotnie wielkiego bólu również cierpienia, a dalej miała cały czas dodatkowo na nowo odchodzić? Ktoś prawdopodobnie zadać pytanie o istota- po co owo pełnia? Chrześcijanie wiedzą, że Bóg posłał swojego Syna, tak aby umarł na krzyżu zbyt nas, razu jednego, abyśmy negacja logiczna cierpieli na wieki. Posłał swojego Syna, abyśmy wiedzieli że nie jesteśmy sami także zostaliśmy umiłowani. Chrześcijanie wiedzą, że w życiu chodzi o szczyptę więcej niż ból tudzież umieranie, „A obecnie objawionej dzięki nadejście Zbawiciela naszego, Chrystusa Jezusa, który zgon zniszczył, tudzież los tudzież nieśmiertelność na jaśnię wywiódł przy użyciu ewangelię” (2 Tymoteusza 1.10).Buddyzm naucza, że Nirwana jest najdoskonalszym stanem istnienia, stanem czystego istnienia, które osiągalne jest konkretnymi sposobami przy różnych osób. Nirwana przeciwstawia się racjonalnemu wytłumaczeniu tudzież logicznemu porządkowi, przeto negacja logiczna przypadkiem egzystować nauczana, jest właśnie uświadamiana. Zupełnie na nowo aniżeli szkolenie Jezusa na materia nieba- dosyć szczegółowe. Nauczał, że nasze ciała fizyczne umrą, aczkolwiek nasze dusze powstaną do życia z przed w środku niebie (Ew. Marka 12.25). Budda nauczał, iż obywatele negacja logiczna mają osobistych dusz, gdyż własne „ja” natomiast ja jest iluzją. Dla buddysty nie istnieje zbożny Ojciec Niebiański, który posłał swojego Syna, żeby umarł w ciągu nasze dusze, dla naszego zbawienia (ratunku), byśmy mieli drogę aż do jego chwały. Z tego właśnie powodu buddyzm powinien być odrzucony.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Choroba szeptuchy

Badania nad czakramem