Piekło kontemplacji

Słowo zagłębianie się w środku myślach nie jest używane jednolicie do wnętrza literaturze chrześcijańskiej. Może oznaczać to samo, co medytacja ewentualnie deliberacja dodatkowo ma na myśli w tamtym czasie medytowanie o czymś. Tutaj słowa deliberacja używamy wyłącznie na wskazanie chrześcijańskiej bezprzedmiotowej formy modlitwy. Nie chodzi w życiu o medytowanie ponad jakąś treścią. Jest owo poniekąd pozycja doświadczenia nie zważając na aktywnymi siłami naszej potocznej świadomości. Słowo "dumanie" pochodzi spośród łaciny. "Contemplari" znaczy "widzieć". tutaj. Celem jest wgląd wewnątrz siebie samego, widzenie tego, co boskie do wnętrza nas a stworzeniu w postaci uwewnętrznienia czy doświadczenia oprócz naszymi intelektualnymi możliwościami. Kontemplacja jest dość stanem doznawania niż stanem aktywnego działania. Tego stanu negacja logiczna wolno przyuczyć, natomiast zaledwie wzbudzić. Dlatego osoby praktykujące kontemplację, chociaż na początku, potrzebują duchowo doświadczonego człowieka, który je poprowadzi, zaś odkąd którego iskra przypuszczalnie przeskoczyć, ażeby do wnętrza uczniu, w środku uczennicy rozniecić ten osobiście ogień. Zadatki aż do tego są wrodzone każdemu człowiekowi. W kontemplacji można nagrodzić czwórka fazy:1. Modlitwa jako wyjście do kontemplacji. 2. Doznanie własnego bycia - pacierz spokoju. 3. Doświadczenie oświecenia. 4. Wcielenie doświadczenia oświecenia.Pierwsze dwie fazy dadzą się zdobyć za pośrednictwem każdego człowieka zdrowego fizycznie oraz psychicznie. Prowadzą one do stanu wielkiego spokoju również głębokiego pokoju. W religijnym obszarze nazywa się tamten pozycja "modlitwą spokoju". Jako proste egzystencja w środku obecności Boga. Jest to kibić kontemplacji. Człowiek patrzy wewnątrz swoje własne bycie. Doświadcza do wnętrza ten metoda Boga bliżej oraz głębiej aniżeli przy modlitwie ustnej lub rozważającej. "Modlitwa spokoju" wpływa tak bywa z trudem na osobowość. Jednakże negacja logiczna chodzi tędy jeszcze o tajemniczy położenie we właściwym sensie. Ten pojawia się nie prędzej do wnętrza fazie trzeciej także czwartej. Mistyczny stan przydarza się człowiekowi: nie jest dozwolone go wywołać aktem woli, ale wręcz ale wręcz preparować na mocy tresura modlitwy. Ten, komu dane jest wprowadzić do tej przestrzeni, ten na nie prędzej co doświadcza, co owo znaczy, uwielbiać Boga ze wszystkich sił. Bóg już sam daje takiemu człowiekowi nowe siły, za pośrednictwem którym przypadkiem on ubóstwiać Boga. W praktyce te kwartet kroki nie występują oddzielnie, natomiast krzyżują się a zachodzą na siebie.Wspinając się co chwila wyżej wewnątrz swych duchowych pragnieniach, istota ludzka odkrywa kontemplację jako świat negacja logiczna raptem możliwą na rzecz siebie, tymczasem tudzież sobie zadaną. Pragnąc odparować na taki typ łaski szuka sposobów pogłębienia swej modlitewnej formacji, oraz stylu życia, który by odpowiadał wewnętrznym natchnieniom.W historii myśli kontemplacyjnej stawiano sobie badanie, na tak jak homo sapiens o własnych siłach, może przekroczyć bramę kontemplacji. Mówiono o tzw. kontemplacji nabytej, do wnętrza odróżnieniu odkąd wlanej. Tę pierwszą wolno by określić modlitwą prostego spojrzenia, innymi słowy też modlitwą głębokiego milczenia, gdzie pokoju dostępują nie ostatnim tchem psychologiczne, lecz również głębsze warstwy bytu. Główną rolę odgrywa miłosna wiara. W niej iluminowany szare komórki mocą Ducha Świętego zaczyna głębiej czaić rzeczywistość. Jak stwierdza Gaudium et spes: Dzięki darowi Ducha Świętego dochodzi homo sapiens na wskroś wiarę do kontemplacji i pojmowania tajemnicy planu Bożego (GS 15). Kontemplacja wyraża niezwykłe, nieustanne egzystencja myślą natomiast sercem przy Bogu (por. PC 5), między Jego tajemnic, wyjątkowo odnośnie aż do człowieka. Początkiem kontemplacji są oczy zwrócone na Boga, zaledwie na Boga. Pośród wielu miłosnych poznań dokonuje się introdukcja wewnątrz nową duchową topografię.Pośród niej rozkwita toń serca do wnętrza gorącym spojrzeniu, czystym, pełnym ufności, zwróconym w odniesieniu do Ojcu do wnętrza niebiosach. Aby wprowadzić do wnętrza dziedzinę kontemplacji, wewnątrz niezwykłą noc kontemplacji powinno się wypunktować klasyczny tekst św. Jana od czasu Krzyża:Orygenes wewnątrz Contra Celsum pisze: Zamknijcie wasze zmysły, wznieście sąd waszego ducha oraz oddalając się odkąd ciała, otwórzcie oczy waszego ducha – to unikatowy procedura, tak aby zwiedzać Boga.Św. Jan od chwili Krzyża: Dusza powinna nic bardziej błędnego z miłości spostrzegać na Boga… żyć niewzruszenie spośród miłosną uwagą, tudzież prostą a szczerą jak ten, który otwiera oczy spośród myślą o miłości (ŻPM 3,33). Kontemplacja w swej istocie wiąże się z otwieraniem oczu z miłości. Mieć zakochane oczy. tzn. przychylić się ofiarowaną namiętność również odpowiedzieć kochając. Dlatego rozciąga się ona na życie. Być zdolnym aż do kontemplacji znaczy wyszukać, że jestem miłowany, iż jest Ktoś, który tęskni. 2. Kontemplacja lectio divinaBenedyktyńska rytuał kontemplacyjna lectio divina przekazana została wewnątrz formie listu o. Guigo Kartuza do brata Gerwazego. Guigo II (zm. o tyle o ile 1193 roku) wstąpił aż do zakonu do wnętrza Grande Chartreuse, którego został wieloletnim generałem, lecz w środku końcu poświęcił się wyłącznie kontemplacji dodatkowo pokucie. W listowie zawarł klasyczne pouczenia kształtujące dużo pokoleń monastycznych: Gdy pewnego dnia, zajęty pracą ręczną zacząłem sądzić o ćwiczeniu się człowieka duchowego, znienacka duszy rozmyślającej ukazały się cztery stopnie duchowe, natomiast to jest: czytanie, rozmyślanie, modlitwa także kontemplacja. […] Czytanie (lectio) jest w związku z tym pracowitym rozważaniem Pism z wielką uwagą. Rozmyślanie (meditatio) jest gorliwym działaniem umysłu, szukającego - drogą własnego rozumowania - poznania ukrytej prawdy. Modlitwa (oratio) jest pobożnym wysiłkiem serca, mającym na celu oddalenie złych rzeczy także dokonanie dobrych. Kontemplacja (contemplatio) jest uniesieniem w kierunku Bogu trwożliwego umysłu, kosztującego radości słodyczy wiecznej.Właściwości czterech stopniOkreśliwszy w związku z tym już kwartet stopnie, pozostaje nam pojmować ich właściwości. Czytanie zatem szuka słodycze błogosławionego życia, rozmyślanie znajduje j ą, pacierz prosi o więcej, dumanie smakuje . Stąd zaś w pojedynkę Pan mówi: Szukajcie, natomiast znajdziecie, kołaczcie, zaś otworzą wam. Szukajcie za pomocą czytanie, a znajdziecie dzięki rozmyślanie; kołaczcie na modlitwie, tudzież będzie wam otworzone do wnętrza kontemplacji. Czytanie w rodzaju podaje do ust porywający pokarm, rozmyślanie rozgniata go a przeżuwa, modlitwa wydobywa gust, deliberacja zaś jest samą słodyczą, która raduje oraz nasyca. Czytanie dotyka nieomal ledwo powierzchni, rozmyślanie przenika głębiej, modlitwa jest prośbą pełną pragnienia, zagłębianie się w środku myślach - radością otrzymanej słodyczy.[…]RozmyślanieUważne dlatego rozmyślanie, postępując na przodzie negacja logiczna pozostaje na zewnątrz, negacja logiczna tkwi na powierzchni, głębiej posuwa stopę. Przenika wewnętrzne sprawy, przeszukuje każdą spośród osobna. Pilnie rozważa, że Jezus negacja logiczna powiedział: błogosławieni czystego ciała, wręcz przeciwnie serca. Bo negacja logiczna wystarczy mieć ręce czyste od chwili złych uczynków, o ile zarówno umysłu nie obmyjemy ze zdrożnych rozważań. Potwierdza owo estyma proroka, mówiącego: Któż wstąpi na górę Pana bądź kto stanie w Jego świętym miejscu? Człowiek rąk nieskalanych zaś czystego serca. Jak gorliwie musiał przeliczać tę schludność serca ów prorok, jako że modląc się mówił: Serce czyste stwórz we mnie, Boże i także: Jeżeli znalazłbym nieprawość wewnątrz mym sercu, Pan by mnie negacja logiczna wysłuchał. Dusza w następstwie tego rozmyśla o tym, kiedy niezmiernie troszczył się o tę przejrzystość beatyfikowany Hiob, który mówił: Zawarłem stowarzyszenie z moimi oczami, by poniekąd negacja logiczna rzucić okiem na pannę. Oto jak niezwykle strzegł się pan święty, który zamykał swoje oczy, by nie spozierać na marność, iżby niebacznie negacja logiczna zobaczyć tego, czego - zachęcony - mógłby pożądać. […] Dusza, zapalona takimi pochodniami, takimi rozbudzona pragnieniami, rozbiwszy fiolka alabastrowego olejku, zaczyna wyczuwać jego słodkość - nadal negacja logiczna smakiem, atoli nieomal powonieniem. I myśli, na miarę słodko byłoby widzieć tej czystości, o której z powodu rozmyślaniu wie, jakże niesłychanie jest miłą. Lecz cóż uczyni? Płonie pragnieniem posiadania, oraz negacja logiczna widzi wewnątrz sobie sposobu, jakże mogłaby ją posiąść: im więcej szuka, tym więcej pragnie. Gdy mnoży rozmyślania, pomnaża a opłakiwanie, ponieważ pragnąc słodyczy czystości serca, nie prawdopodobnie jej posmakować. Albowiem ten, kto czyta czy też rozmyśla, nie prawdopodobnie odbierać owej słodyczy, pod warunkiem negacja logiczna będzie mu owo dane spośród górska kraina […]ModlitwaDusza zatem widząc, że sama spośród siebie nie przypuszczalnie osiągnąć cel aż do upragnionych słodyczy poznania tudzież doświadczenia natomiast iż im bardziej zstępuje w palant serca, tym bardziej raduje się Bóg, upokarza się plus ucieka się do modlitwy, mówiąc: Panie, który ukazujesz się tylko ludziom czystego serca, oto poprzez oczytanie plus rozmyślanie badałam, jakim sposobem mogłabym posiąść prawdziwą przejrzystość, abym w środku jej pośrednictwem mogła do głębi innymi słowy atoli w środku małej części zidentyfikować Ciebie. Szukałam Twego oblicza, Panie, oblicza Twego poszukiwałam. Długo rozważałam do wnętrza mym sercu, aż rozgorzał do wnętrza nim ogień również wola, by bardziej Cię poznać. Dajesz mi się zrozumieć, jak łamiesz na rzecz mnie bochenek Pisma Świętego, dodatkowo im z większym natężeniem Cię poznaję, tym w wyższym stopniu poznać Cię pragnę, uprzednio negacja logiczna powierzchownie, wedle litery, mimo to na skroś doświadczenie.[…] Kontemplacja Tymi także podobnymi słowami, pełnymi ognia, psyche rozpala swoje wola, okazuje swoje uczucie. Tymi śpiewami przywołuje Oblubieńca. Pan zaś, którego oczy patrzą na sprawiedliwych, zaś uszy Jego otwarte są na ich prośby, nie czeka poniekąd aż skończą się te błagania, wszelako przerywając rozwój modlitwy pospiesznie się ukazuje również szybko wybiega z przeciwnej strony spragnionej duszy i rozlewając rosę niebiańskiej słodyczy, namaszczając najlepszym olejkiem, ożywia ją zmęczoną, pragnącą - nasyca, wysuszoną orzeźwia dodatkowo sprawia, w przedziwny wybieg umacniając, ożywiając, upajając zaś otrzeźwiając, że zapomniawszy o rzeczach ziemskich, pamięta pani na odwrót o Nim. I jednakowo jak na przykład cielesne żądze zwyciężają duszę tak wybitnie, iż porzuca płeć słaba wszelkie zastosowanie rozumu, a gość staje się prawie że podobny cielesny, tak bardzo też za pośrednictwem tej niebieskiej kontemplacji wszelkie poruszenia cielesne rzeczywiście są pochłaniane również opanowywane za pośrednictwem duszę, iż mięso natychmiast w niczym się jej nie sprzeciwia plus istota ludzka staje się pozornie nieodróżnialny duchowy. 3. Kształtowanie ognika miłościŚw. Bonawentura (Giovanni Fidanza, 1217-1274), w czasie studiów wewnątrz Paryżu wewnątrz 1243 związał się z zakonem franciszkańskim. Po dwudziestu latach uprawiania teologii, został wybrany na generała; kolejny purpurat zaś arcypasterz Albano. Rozwijając tajemnicę duchowego wzrostu w środku Rozmowie spośród samym sobą o czterech rodzajach modlitwy myślnej, Doktor Kościoła zakreśla kierunki krzyża:Przedmiotem pobożnego duchowego praktyka mają być rzeczy wewnętrzne natomiast zewnętrzne, głębokie oraz wysokie.Po pierwsze danie, psyche pobożna powinna w poprzek tresura duchowe przesunąć promień kontemplacji na swoje wnętrze, żeby wizytować, w jaki sposób jest ukształtowana przez naturę, zniekształcona przez przekroczenie, naprawiona na skroś łaskę.Po drugie, powinna wycelować promień kontemplacji na rzeczy zewnętrzne, iżby uchwycić sens, podczas gdy niestałe jest ziemskie spektrum, na kształt zmienna ziemska buta także na kształt żałosna ziemska wielkość.Po trzecie, powinna mierzyć promień kontemplacji w kierunku głębi, żeby połapać się nieuniknioną nieodzowność ludzkiej śmierci, straszną surowość Sądu Ostatecznego dodatkowo karę piekła negacja logiczna do zniesienia.Po czwarte, powinna przesunąć promień kontemplacji ku wysokości, żeby zidentyfikować niebieską frajda, jej nieocenioną liczba, niewymowną zadowolenie dodatkowo nieskończoną wieczność.Duszo pobożna, oto jest ów błogosławiony krzyż, szczegółowy czterema kierunkami, na którym przez ustawiczne rozmyślanie winnaś zawisnąć społem ze swym najsłodszym oblubieńcem Jezusem Chrystusem. Oto jest ów płomienisty samochód, zaopatrzony wewnątrz czwórka koła, na którym przez usilną kontemplację winnaś przekraczać próg do pałacu nieba, do wnętrza wyraz zbyt swoim najwierniejszym Przyjacielem.W dziełku Trzy ulubiony, albo pasja miłości, zostawił praktyczne wskazania dla wejścia na drogę kontemplacji.Powiedzmy, jak mamy trenować się do wnętrza stosunku aż do ognika mądrości. Należy to sprawiać wewnątrz takim porządku:

Słownik tłumaczy, iż nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło także podjęciu decyzji o tym, żeby tego nie powtarzać. Oczywiście to słuszne, jednakowoż w środku Piśmie św. greckie termin oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która z kolei prowadzi do zmiany sposobu działania a reagowania w naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało powrót aż do przestrzegania Prawa – decyzja tego, co ono mówi, zaś stanięcie w posłuszeństwie przy niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną aktywność, powiedział: „Nawracajcie się natomiast wierzcie w Ewangelię”. On sprawił, że te dwa aspekty – Prawo dodatkowo opium dla ludu – żelazny się jednością, zaś nawrócenie miało od tej chwili zdradzać negacja logiczna właśnie duża liczba przekonanie wstecz, w jakim stopniu pójście do przodu. Dobra Nowina jest czymś, w środku co wkraczamy za pośrednictwem wiarę. To rola głosili później apostołowie w dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział do nich Piotr – natomiast niech ktoś spośród was ochrzci się w imię Jezusa Chrystusa na absolucja grzechów waszych, tudzież weźmiecie w darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co toteż składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, podjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana dodatkowo życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest to największe zbadanie wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal zbytnio grzechy. Grzech owo nieposłuszeństwo wobec Boga, więc powinniśmy boleć, kiedy go popełniamy. Jednak bieda spośród powodu grzechów owo nadal nie nawrócenie – jest nim wówczas recepcja życia, do wnętrza którym nie ma wprzódy potępienia. Nie chodzi tedy o namiętność smutku (samo wewnątrz sobie destrukcyjne), lecz o rozżalenie, który prowadzi do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia natomiast jest konieczna aż do tego, abyśmy mogli przyczynić się aż do porządku naszą relację z Bogiem, wskutek tego ów sakrament jest na rzecz nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się tudzież wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się od chwili pracy Ducha Świętego w nas, który prowadzi aż do przyjęcia przebaczenia natomiast aż do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje bez ustanku te same grzechy plus nie widzi żadnej poprawy. Wierzy, iż zostały im one przebaczone, toż jest jakaś zawada, która negacja logiczna pozwala im obrać mocy nawrócenia. A to naprowadza nas na trzeci pole nawrócenia.3. Uwolnienie odkąd zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, dlatego że nie wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy pod dostatkiem krocie, ażeby zapożyczyć obciążenia w środku wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak nie jesteśmy do końca świadomi tego, co pociąga zbyt sobą polski grzech. Nie rozumiemy wewnątrz pełni, kiedy nader obrażamy Boga, w jaki sposób ranimy samych siebie tudzież jakim sposobem niesłychanie szkodzimy innym. Gdybyśmy to zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A negacja logiczna widzimy, dlatego że wapniak kłamstwa przyczynia się (za pośrednictwem to znaczy jawnie) aż do naszego grzechu. Zachęcam aż do niezmiernie ważnej refleksji: jakim sposobem mydlenie oczu plus zwodzenie złego ducha działa wewnątrz moim życiu. Ta umysł jest nader istotna, ponieważ wystawienie pokus na przestrzeń niezadrukowana Boże jest na rzecz nas drogą aż do wolności do wnętrza Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, wewnątrz 1970 r. osobiście doświadczyłem chrztu w Duchu Świętym plus spotkałem Jezusa. Zacząłem wobec tego odczytywać Pismo św. natomiast kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, iż wiele spośród niego negacja logiczna rozumiem. W kto fortel ci wszyscy społeczność, o których jest przemówienie wewnątrz Ewangelii, byli uwalniani wskroś Jezusa z mocy złego ducha? Jednak był we mnie w tym momencie Duch Święty, wobec tego wiedziałem, iż owo, co czytam, jest prawdą.Niedługo następnie przyjechał aż do mnie mój kumpel, który był więc do wnętrza seminarium, również powiedział, iż w czasie spotkania modlitewnego modlono się za niego i został uwolniony. Nie rozumiałem, co miał na myśli. Powiedział mi, iż proszek komplikacja spośród masturbacją – wyznawał owo, rozmawiał o tym problemie spośród kierownikiem duchowym, stosował się aż do wszystkich jego wskazówek, toż cięgiem był powiązany tym grzechem. Wtedy pomodlono się w ciągu niego plus… dzisiaj jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, że chyba że owo zgodność z rzeczywistością, to wiele rzeczy wewnątrz moim życiu wymaga takiej modlitwy, plus jest nadal morze innych ludzi, którym wolno by w środku ten droga pomóc. I no, metodą prób plus błędów, zacząłem zabiegać ulubiony ku uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu wewnątrz Duchu Świętym odczułem, iż potrzebuję coraz więcej uzdrowienia. I no, Bóg okazał mi łaskę tudzież pewne osoby modliły się w ciągu mnie, abym mógł zaznać wewnętrznego uzdrowienia w środku relacji spośród moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, iż jest we mnie więcej odwagi, jak mówię aż do dużych grup ludzi. Nie byłem wprzódy owszem nieczynny zaś z zaprzątniętą uwagą na sobie. Zrozumiałem później, iż Bóg ma pomysł poniżej naszego życia, jednak taki pomysł ma również szatan. To on chciał, abym żył związany lękiem dodatkowo przenigdy negacja logiczna podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem do wniosku, iż potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie natomiast… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy w 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął kruszyć moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem całokształt, co aż do mnie należało, a postępowałem należycie, toż… moje silnik oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił do domu Ojca, jakkolwiek tam Pan Bóg zaczął mi dawać do obejrzenia także grzechy „starszego brata”. Bóg po kiedyś następny skruszył moje czerwień tudzież doprowadził mnie aż do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza pozycja bibliograficzna – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce a poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, iż modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co tam, pójdę aż do niego. Najbardziej skłonił mnie do tego udręka kręgosłupa, który w szeregu przypadków dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, przeto także i wtedy.Gdy w ciągu tej modlitwy eklezjasta mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, negacja logiczna w ten sposób duża liczba spośród głowy, co z serca, iż w środku pierwszej klasie zostałem zmyty przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia plus wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął wewnątrz autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, iż jest maleńko w środku mnie, co uważałem w ciągu porcja siebie samego, i teraz owo ze mnie wychodzi! I wnet stałem się wolny. Ksiądz nazwał owo „ociupinę” odrzuceniem, tedy wyrzekłem się odrzucenia, natomiast Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem w takim przypadku, jak bardzo czynów w moim życiu było popełnionych spośród lęku przed odrzuceniem – jakim sposobem wiele zamknięcia się do wnętrza sobie, chronienia samego siebie, w charakterze wiele egoizmu... Myślę, iż ten przykład pomoże nam uprzytomnić sobie, z jakiego powodu odłączenie od chwili zwodzenia prowadzi nas aż do nawrócenia. To kłamstwa, wewnątrz które uwierzyliśmy natomiast które nosimy do wnętrza sobie –sprawiają, iż jesteśmy zamknięci również negacja logiczna umiemy przyjąć miłości Boga. Już samo wiedza tego, co jest w naszym sercu – daje wolność. Czasem to, co w sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, skutkiem tego wyrzeczenie się ich przypuszczalnie demaskować się nam ryzykowne. Tak się aż do nich przyzwyczailiśmy, że boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy to wszystko. Dlatego musimy błagać Boga o objawienie prawdy o nas – i zgodność spośród rzeczywistością wyzwala!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Choroba szeptuchy

Wspomnienie wzięte ze snu

Badania nad czakramem